Jumaat, 6 Mei 2016

APA ISTIMEWA JADI AHLI SHAKLEE?

Ramai orang tanya kenapa perlu jadi ahli Shaklee sedangkan boleh beli je dengan Ahli yang sedia ada...

↔Best sangat ke jadi ahli???

↔Apakah kebaikan jadi ahli??


↔Perlukah bila menjadi ahli kena membuat bisnes macam saya??

Jawapanya.....

Kalau beli dengan AHLI anda akan Terlepas Point yang boleh ditebus kepada "TUNAI".Jika anda Ahli aktif Point akan Terus masuk ke Akaun id anda..Cukup 150 point keatas DUIT akan masuk ke akaun bank anda.


MASYALLAH best sangat sebab dapat Harga Murah dan Dapat FREE barang setiap bulan...boleh kumpul Point untuk percutian dan Umrah. Peluang mendapat Car Bonus.

Kebaikan Jika menjadi ahli untuk makan sendiri, anda akan mendapat tunjuk ajar sepenuh cara pengambilan ataupun jadual pemakanan vitamin. Saya akan bertanggungjawab sepenuhnya untuk membantu anda mendapatkan kesan optimum dengan pengambilan vitamin Shaklee.itupun kalau anda masih pengguna setia dan saling memerlukan.jangan malu bertanya.

Ataupun jika anda berminat untuk menjadikan Shaklee sebagai salah satu sumber pendapatan utama ataupun secara sampingan, saya akan bertanggungjawab untuk membimbing anda daripada zero untuk meraih pendapatan bersama Shaklee. Anda akan dibimbing bagaimana untuk melakukan perniagaan.Dan kumpulan kami mempunyai Master yang paling baik Rekod dalam bisnes shaklee.sama sama menuju kejayaan sekaligus capai Tahap kesihatan dan kecantikan yang baik.insyALLAH.


 =================================
😊Kami sendiri bermula sebagai pengguna produk Shaklee dan berniaga secara sambilan. Dari seseorang yang hanya ingin berkongsi kebaikan, akhirnya Shaklee merupakan perniagaan yang kami cari selama ini.

Majoriti ahli dalam kumpulan saya adalah ibu-ibu dan ramai yang sudah bersara dari kerjaya masing-masing kerana pendapatan sambilan telah melebihi gaji bulanan. Kami hanya berkongsi kebaikan produk Shaklee dan gunakan sepenuhnya peluang Internet yang tersebar luas..

📱jika anda ingin menjadi Pengguna Berdaftar @ usahawan SHAKLEE boleh Cari Nita. Kita sama berusaha..!!


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sbb berminat dengan produk Shaklee. Sila whatsapp ke 0199322411 untuk info lanjut.